Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Koszyk pusty
Strona główna » Regulamin
Nowość PromocjaPodopharm PODOFLEX nawilżający krem do stóp z lipidami 500ml

Podopharm PODOFLEX nawilżający krem do stóp z lipidami 500ml

119,00 zł107,10 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki to 101,70 zł
alt

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

PODOMARKET

 

Sklep internetowy PODOMARKET  działający pod adresem internetowym www.podomarket.pl prowadzony jest przez firmę PRIMED Monika Frątczak , Ściborze 7F, 88-111 ROJEWO, NIP 889-113-33-84, Regon 911350947.

 

I   DEFINICJE

 

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

 

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu.
  2. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  4. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.podomarket.pl
  5. Sklep  – serwis internetowy dostępny pod www.podomarket.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.
  6. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym.
  7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Firmą PRIMED Monika Frątczak a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
  8. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. O prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz 827 ze zm.).
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

 

II   POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod www.podomarket.pl.
  2. Sklep internetowy, działający pod www.podomarket.pl, prowadzony jest przez firmę PRIMED Monika Frątczak , Ściborze 7F, 88-111 ROJEWO, NIP 889-113-33-84, Regon 911350947.
  3. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
  1.  zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach Sklepu internetowego;
  2. warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach Sklepu internetowego;
  3. warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
  4.  zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu internetowego.

 

III   ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

 

  1. Dokonanie zakupu Produktu nie wymaga rejestracji w Sklepie, za wyjątkiem zakupów dokonywanych przez Przedsiębiorców w strefie b2b, gdzie rejestracja i autoryzacja są obowiązkowe.
  2. Informacje podane na stronach internetowych Sklepu, w tym informacje o prezentowanych produktach, a w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  3. Składanie zamówienia odbywa się za pomocą formularza, dostępnego na stronie sklepu.
  4. Każdy rejestrujący się i/lub dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres e-mail informacji związanych z przebiegiem transakcji, a także zawiadomień o zmianach w niniejszym Regulaminie.
  5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

 

IV   PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY

 

  1. Celem przeprowadzenia jakiejkolwiek aktywności Klienta w Sklepie wymagane jest poprawne działanie sieci Internet, używanie przeglądarki internetowej, w tym w ramach urządzeń mobilnych oraz posiadanie aktywnego konta na wybranym adresie poczty e-mail.
  2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.podomarket.pl, dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
  3. Sklep umożliwia nabywanie produktów i usług przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  4. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
  5. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
  6. Aby sfinalizować zamówienie, Klient jest proszony o podanie wszystkich niezbędnych danych, potrzebnych do zrealizowania zamówienia, tj.
  1. imię i nazwisko / nazwa firmy
  2. adres dostawy
  3. e-mail
  4. telefon kontaktowy
  5. NIP – w przypadku prośby o fakturę VAT.
  1. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
  1. przedmiotu zamówienia,
  2. jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
  3. wybranej metody płatności,
  4. wybranego sposobu dostawy.
  1. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Złóż zamówienie”.
  2. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z firmą PRIMED Monika Frątczak Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
  3. Po złożeniu i opłaceniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną “Potwierdzenie zamówienia”, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
  4. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
  5. Umowa sprzedaży, o treści zgodnej z Regulaminem, zawierana jest w języku polskim.

 

V   CENY I METODY PŁATNOŚCI

 

  1. Ceny produktów w Sklepie podawane są w polskich złotych, zawierają podatek bez kosztów przesyłki. Koszty przesyłki, doliczane są do sumy zamawianych produktów i ponosi je Klient, chyba że spełnia warunki uprawniające do bezpłatnej dostawy. Ceną ostateczną, wiążącą Właściciela i Klienta jest cena produktu podana w ofercie w chwili składania zamówienia przez Klienta.
  2.  Klient ma kilka możliwości dokonania płatności za zakupione produkty:
  1. przelewem na numer konta bankowego:

PRIMED Monika Frątczak
Ściborze 7F
88-111 Rojewo

Nr konta PKO BP: 77 1020 1505 0000 0302 0214 3766

 

  1. płatnością w systemie Przelewy24;
  2. przy odbiorze;

 

VI   DOSTAWA

 

  1. Warunki uprawniające do darmowej przesyłki:

 

  1. Klienci indywidualni – darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 159zł;
  2. Przedsiębiorcy korzystający ze strefy b2b – darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 300zł.

 

  1. Rodzaje i ceny dostaw – płatność z góry:

 

  1. Paczkomat         – 12,99 zł             /czas dostawy 1-3 dni robocze/
  2. Kurier INPOST – 14 zł                   /czas dostawy 1-3 dni robocze/
  3. Kurier DPD         – 16 zł                   /czas dostawy 1-3 dni robocze/
  4. odbiór osobisty w sklepie – 0zł

 

  1. Rodzaje i ceny dostaw – płatność przy odbiorze:

 

  1. Kurier INPOST – 16 zł                   /czas dostawy 1-3 dni robocze/
  2. Kurier DPD         – 20 zł                   /czas dostawy 1-3 dni robocze/
  3. odbiór osobisty w sklepie – 0zł

 

  1. Ceny dostaw i czas wysyłki produktów wielkogabarytowych/niestandardowych (meble i sprzęt) oraz dostaw poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ustalane są indywidualnie.
  2. Dostawa Towarów odbywa się zarówno na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej jak i Państw Europy oraz wybranych krajów położonych na pozostałych kontynentach pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  3. Termin realizacji dostawy dla zamówień z dostawą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wynosi trzy dni robocze liczone od dnia opłacenia przez Klienta Zamówienia. Dla zamówień z dostawą poza granice Rzeczypospolitej termin dostawy ustalany jest indywidualnie.
  4. Klientowi wraz z przesyłką (lub drogą elektroniczną) zostanie przekazany dowód sprzedaży. Na wyraźne życzenie Klienta może być wystawiona faktura VAT.

 

VII   ODSTĄPIENIE OD UMWY

 

  1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie i wysyłając je na adres: PRIMED Monika Frątczak, Ściborze 7F, 88-111 Rojewo. Oświadczenie można również wysłać mailem na adres sklep@podomarket.pl.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot zakupionych produktów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Zakupiony towar należy zwrócić na adres:

 

PRIMED

Monika Frątczak

Ściborze 7F

88-111 Rojewo

 

  1. Zwracany Towar nie może nosić śladów użytkowania. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, a Sprzedawca może żądać od Zamawiającego pokrycia związanych z tym kosztów.
  2. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  3. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy sklep zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym został zwrócony towar. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że strony uzgodnią inaczej.
  4. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

 

VIII   POLITYKA ZWROTÓW I REKLAMACJI

 

 

  1. W przypadku, gdy zakupiony produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne, Klient ma prawo złożyć reklamacje w oparciu o:
  1. regulacje przewidziane przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.), w przypadku, gdy produkt jest niezgodny z umową,
  2. regulacje przewidziane przepisami kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi za wady.
  1. Celem złożenia reklamacji Klient zobowiązany jest do poinformowania sklepu mailem na adres sklep@podomarket.pl, a następnie procedować zgodnie z otrzymanymi informacjami.
  2. Określając żądania w oparciu o tryb przewidziany art. 1 ust a) Klient ma prawo wnioskować o doprowadzenie produktu do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli Sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny, albo może odstąpić od umowy.
  3. Określając żądania w oparciu o tryb przewidziany art. 1 ust b) Klient ma prawo od umowy odstąpić, albo żądać obniżenia ceny. Klient nie może od umowy odstąpić, jeżeli Sklep niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni, wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad, albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez Sklep lub naprawiana, chyba, że wady są nieistotne.
  4. Sklep odpowiada za niezgodność produktu konsumpcyjnego z umową (art. 1 ust a) jedynie w przypadkach i na warunkach określonych prawem.
  5. Sklep odpowiada za wady produktu na podstawie rękojmi (art. 1 ust b) w przypadkach i na warunkach określonych prawem.
  6. Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sklep zgłoszenia reklamacyjnego wraz z kompletnym, reklamowanym produktem.
  7. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek modyfikacji produktu przez Klienta.
  8. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadkach: wyłącznej winy użytkownika, uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego konserwowania i użytkowania produktu niezgodnego z instrukcją.
  9. Koszty przesyłki reklamowanego produktu w przypadku uznania reklamacji zostaną zwrócone Klientowi w terminie 14 dni od daty uznania reklamacji.

 

IX   POLITYKA PRYWATNOŚCI I OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

 

  1. Warunkiem sfinalizowania zakupów w Sklepie jest podanie wszelkich wymaganych treścią formularza danych Klienta oraz zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru stanowiącego wyrażenie zgody Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych przez Właściciela oraz pola wyboru dotyczącego potwierdzenia zaznajomienia się i akceptacji niniejszego Regulaminu.
  2. Wszelkie dane Klienta podawane podczas rejestracji w Sklepie będą wykorzystywane tylko i wyłącznie w celu realizacji, zmiany lub rozwiązania Umowy, bądź innych działań marketingowych, w szczególności informowania o nowych produktach i usługach Sklepu, o ile Klient wyrazi zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na przesyłanie informacji handlowej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu nowego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r.
  3. Wszelkie dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Właściciela zgodnie z treścią ustawy, o której mowa powyżej.
  4. Administratorem danych osobowych Klienta jest firma PRIMED Monika Frątczak, Ściborze 7F, 88-111 ROJEWO, NIP 889-113-33-84, Regon 911350947.
  5. Gromadzone są jedynie dane osobowe podane przez Klienta dobrowolnie. Dane przetwarzane są w celu niezbędnym do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu, a w szczególności zawarcia umowy sprzedaży zamówionego towaru, doręczenia Klientowi towaru, na który Klient złożył zamówienie, wystawienia dokumentu potwierdzającego dokonanie transakcji sprzedaży towaru, przechowania danych osobowych w informatycznym systemie księgowym dla zapewnienia historii transakcji handlowych dokonywanych poprzez Sklep.
  6. Dane podane w trakcie składania zamówienia są przetwarzane również przez inne podmioty w zakresie: imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail wskazane jako adres dostawy. Dane  przekazywane są firmom przewozowym w postaci etykiety/listu przewozowego będącego jednocześnie zleceniem doręczenia przesyłki. W zależności od wybranego rodzaju przesyłki dane te przekazywane są firmom:
  1. DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Mineralna 15 (02-274);
  2. InPost S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Malborska 130 (30-624);
  3. Innym firmom kurierskim – w wyjątkowych sytuacjach, gdy transport za pośrednictwem DPD lub InPost nie będzie możliwy, lub gdy Klient wyraźnie zdecyduje o realizacji zamówienia za pośrednictwem innej firmy kurierskiej, niż te  proponowane przez Sklep.
  1. Dane przetwarzane są również przez podmiot związany z realizacją płatności za zamówienie, tj. Przelewy24. W takim przypadku ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum.
  2.  Administrator danych nie ponosi odpowiedzialności za podanie nieprawdziwych lub niekompletnych danych osobowych przez Klienta.
  3. Klient w każdym czasie ma prawo do zmiany, poprawienia lub usunięcia swoich danych osobowych za pośrednictwem biura obsługi Sklepu.
  4. Za dodatkową zgodą udzieloną przez Klienta, zgromadzone dane osobowe mogą być również wykorzystywane w celach promocyjnych i marketingowych, w tym w szczególności w celu przedstawiania Klientowi oferty handlowej sklepu oraz innych informacji marketingowych związanych ze Sklepem.
  5. Każdy użytkownik ma możliwość zapisania się do newslettera – informacji handlowej. Zapisanie się na listę następuje poprzez zaznaczenie na etapie rejestracji odpowiedniego pola w formularzu (do tego celu potrzebny jest tylko adres e-mail). Z prenumeraty newslettera można zrezygnować w każdej chwili poprzez link podany w biuletynie lub poprzez poinformowanie Sklepu drogą mailową na adres sklep@podomarket.pl.  Po odwołaniu, dane adresu e-mail zostaną natychmiast usunięte z bazy prenumeraty.
  6. Sklep używa między innymi tak zwanych „cookies”, które przyczyniają się do większej użyteczności, funkcjonalności oraz łatwości obsługi naszego sklepu. Instrumenty te ułatwiają Klientom również szybsze poruszanie się po stronie Sklepu. Dodatkowo pliki cookies pozwalają zmierzyć częstotliwość odsłon strony oraz najchętniej oglądane produkty. Cookies to małe pliki tekstowe, które są przechowywane w systemie komputera. Informujemy, że niektóre z tych plików zostają przeniesione z serwera Sklepu do systemu komputerowego Klienta. Istnieje możliwość zablokowania plików cookies w każdym momencie, o ile używana przeglądarka posiada stosowną funkcję. Należy pamiętać, że po blokadzie plików cookies możliwość korzystania z niektórych funkcji Sklepu zostanie w znacznym stopniu ograniczona lub wyłączona.

 

X   POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Wszelkie treści zawarte w Sklepie podlegają ochronie prawnej i ich wykorzystywanie będzie stanowiło naruszenie prawa.
  2. Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną Umowę Sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji Zamówienia.
  3. Aktualna wersja Regulaminu znajduje się pod adresem www.podomarket.pl.
  4. Administrator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany nie mogą naruszać praw Klientów, wynikających z Zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania w Serwisie.
  5. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. 2001 Nr 144 poz. 1204) przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  7. W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu